استاندار یزد از عزم جدی تیم مدیریتی استان برای بهبود فضای کسب و کار خبرداد و اضافه کرد: ایجاد تحول نیازمند تدابیر عالمانه و جسارت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست سرمایه گذاری استان به تدبیر اندیشیده در استان جهت کاهش فرآیند اخذ مجوزها از 127 به 45 روز اشاره کرد و گفت: دستگاه های استان موظف به پاسخگویی به استعلام ها در مهلت مقرر بوده و عدم پاسخگویی آن ها در این مدت، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه با اشاره به عزم جدی تیم مدیریتی استان جهت بهبود فضای کسب و کار، اظهارداشت: انتظار بنده در حوزه سرمایه گذاری، ارائه کلیه مجوزهای مربوط به پروژه، ظرف یک ماه پس از ارائه درخواست سرمایه گذار و احراز توان مالی و عملیاتی متقاضی است لذا سازوکارهای لازم برای تحقق این امر اندیشیده شود.

استاندار یزد «هدایت»، «حمایت» و «نظارت» را از وظایف دولت در بخش ها و حوزه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: جریان سرمایه گذاری  باید به سمت اولویت های استان هدایت شود که این امر با برگزاری جلسات اقناعی با سرمایه گذاران و ارائه مشوق هایی در این حوزه ممکن خواهد شد. 

دکتر فاطمی افزود: سازوکارهای حوزه سرمایه گذاری، باید به نفع سرمایه گذاری عالمانه و مبتنی  بر اولویت های استان باشد.

وی در ادامه بر احصای الگوهای موفق سرمایه گذاری در صنایع پیشرفته و کم آبخواه کشور و  فراهم سازی زمینه بازدید سرمایه گذار از این واحدها تاکید کرد.

دکتر فاطمی با بیان اینکه ایجاد تحول در هر حوزه نیازمند تدابیر عالمانه و جسارت است، گفت: هنر مدیریت و مدیریت تحول گرا به معنی بازگشایی یا خلق مسیر جدید با پیگیری مسائل و موضوعا؛ با نگاه اعتقاد و برنامه ریزی است.

وی در پایان با اشاره به تغییر ریل استان به سمت اقتصاد دانش بنیان و مشاهده این تغییر ریل در ارائه تسهیلات، خاطرنشان کرد: مؤید این مهم، پرداخت بیش از 500 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان است.

پست های مرتبط