دو مجتمع گردشگری، رفاهی با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در بخش نیر شهرستان تفت از توابع استان یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، این پروژه ها شامل مرکز حیات وحش و اولین نوازش پارک و پرورش تخصصی گوزن و شتر مرغ لاما در ایران و خاورمیانه با وسعت ۴۱ هزار متر مربع و رستوران سنتی با زیر بنای چهار هزار متر مر بع است که برای احداث آنها بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

همچنین عملیات اجرایی ساخت هتل و مرکز اقامتی، گردشگری در زیر بنا هفت هزار متر مربع با اعتبار ۶۰ ملیارد تومان توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی در نیر شهرستان تفت آغاز شد.

در ابن آیین افتتاح این طرح ها که استاندار یزد و جمعی از مدیران استان و مردم منطقه حضور داشتند وزیر امور اقتصادی و دارایی از فعالیت های سرمایه گذاری انجام شده قدردانی کرد و ایجاد اینگونه مراکز را با مشارکت بخش خصوصی را گامی مهم در جهت رونق اقتصادی استان و منطقه عنوان کرد.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی از بزرگترین واحد تولیدی کفش های ورزشی و راحتی در شهرستان تفت بازدید کرد و در جریان روند فعالیت های این واحد تولیدی قرار گرفت.

این واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر، در سال ۹۷ راه اندازی شد و روزانه یک هزار و ۵۰۰ کفش تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

پست های مرتبط