معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: زیرساخت‌های حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم بوده و مسئولان نیز حمایت‌های جدی در این زمینه انجام می‌دهند.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در دیدار با سرمایه‌گذار پاکستانی اظهار داشت: استان یزد از ظرفیت خوبی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری برخوردار بوده و بستر سرمایه‌گذاری به‌خوبی فراهم است.

وی بیان کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم بوده و مسئولان نیز حمایت‌های جدی در این زمینه انجام می‌دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: تسهیل امور سرمایه‌گذاران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در این مسیر سیاست‌های تشویقی مدنظر قرار دارد.

شاه‌حسینی تصریح کرد: کشور ایران و پاکستان از نظر موقعیت جغرافیایی فاصله کمی دارند و مناسبات اقتصادی بسیاری در حوزه‌های مختلف داشته‌اند و باید در راستای تقویت این مهم اقدام کرد.
وی ادامه داد: اتخاذ سیاست‌های جذب سرمایه‌گذار باید در اولویت برنامه مدیران قرار گیرد تا شاهد رونق اقتصادی و توسعه تولیدات باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذاران خارجی به استان یزد در اولویت بوده این امر در حالی است که باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود به‌درستی استفاده شود و از خط‌قرمزها عبور نکند.
وی ادامه داد: سرمایه‌گذار پاکستانی قرار است شهرک صنعتی غیردولتی با استقرار پروژه‌های مبتنی بر سند یزدنوین، پیشرفته و دانش‌بنیان در یزد ایجاد کند و برای تهیه آب مصرفی این شهرک صنعتی در حال بررسی بودیم که عنوان کردند این پروژه‌ها از نسل جدید بوده و کم آب بر است.
شاه‌حسینی عنوان کرد: مذاکرات بعدی در روزهای آتی با این گروه سرمایه‌گذار انجام می‌گیرد تا ضمن بررسی شرایط منطقه نسبت به احداث این شهرک اقدام کنند.

پست های مرتبط