نخستین همایش تخصصی تامین مالی از بازار سرمایه و بازار سرمایه روزهای 31 خرداد و یکم تیر امسال با حضور مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان بورس و اوراق بهادار و کشوری خبر داد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در نشست سرمایه گذاری استان که در محل استانداری یزد برگزار شد با اعلام این خبر افزود: در این همایش که مدیران شرکت های تولیدی و صنعتی و کارگزاران بورس استان حضور خواهند داشت؛ روش های نوین تامین مالی طرح های مهم اقتصادی و عمرانی بررسی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، محمد دهقان منشادی، هدف اصلی از برگزاری این همایش تخصصی را آشنایی شرکت های تولیدی و صنعتی استان با روش های نوین تامین مالی و پذیرش در بازار سرمایه عنوان کرد.

وی گفت : تامین مالی شرکت های دانش بنیان و شرکت های تولیدی و صنعتی استان، پذیرش شرکت ها در بازار سرمایه، تامین مالی پروژه های استان و هم اندیشی مدیران استانی با مدیران بازار سرمایه کشور جهت حل مشکلات و مسائل حوزه ی تامین مالی  از مسیر بازار سرمایه از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش در استان یزد خواهد بود.

وی گفت: در این همایش یک روزه در خصوص پذیرش شرکت ها و بنگاههای اقتصادی، سرمایه گذاری و دانش بنیان و مزیت ها و کارایی آن در بورس و بازار سرمایه و روش های تامین مالی طرح نیمه تمام عمرانی استان بحث و تبادل نظر خواهد شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد با بیان اینکه این همایش فرصت خوبی است تا شرکت های بورس و بخش خصوصی ظرفیت های خود را عرضه کنند ادامه داد: همچنین مدیران شرکت های تولیدی و صنعتی استان بار روش های جدید تامین مالی و پذیرش در بازار سرمایه اشنا خواهند شد

وی برگزاری نشست های تخصصی با موضوع های یاد شده را از برنامه های جانبی همایش اعلام کرد.

پست های مرتبط